Eenvoudig vers

.

De ochtend heeft mij aangeraakt,
me minnend gewekt met lieve lach
om een uurtje of half zeven.

´t Eerste licht heeft de ogen geopend,
fluisterde me in de nieuwe dag, ─
heeft me gisteren allang vergeven.

De vroege morgen, blij als mij
dat het dit wonder beleven mag,
dankt de geliefden van mijn leven.

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in poëzie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Eenvoudig vers

  1. Heeeee grote kunstmakker……’eenvoudig’ maar ooo zooo mooi! Wederom van een grote klasse!
    Ik kan nog steeds mijn eigen FB niet openen en dus nog steeds niet kijken en reageren en zo. Tis niet anders. JOOST, ik wens jou heel BLIJE Kerstdagen met een grote groet van AART.

  2. Joost Lips zegt:

    Hi Aart; dank je zeer weer!
    Ik kan wel je pagina openen via: https://www.facebook.com/pages/Works-Of-Aart/736075613146726?fref=ts
    Wat kan hier aan de hand zijn?
    Zou het graag snappen en voor je oplossen.
    Hoe dan ook: heel fijne Kerstdagen Aart; we keep in touch!

Geef een reactie

