Werk in uitvoering

.

Vandaag met vier schilderwerken in de weer geweest; een daarvan is afgerond en heb ik Autumn joy genoemd. Merk dat ik in toenemende mate met meer lef te werk ga, minder overwegingen en meer intuïtie benut wat het plezier optimaliseert. Heb op voorhand geen idee wat ik ga doen, zo word ik steeds weer verrast door wat er onder de kwast tot manifestatie komt. Eens werk ik met strakke lijnen, dan weer kwak ik de verf in spontane streken op het doek. Alles mag want wat niet bevalt wordt gewoon weer ongedaan gemaakt. Vandaag weinig woorden en vooral veel kleur. Onderstaande drie werkjes geven een indruk van de vorderingen.

Works in progress

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in proza, schilderij en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

