hmmm

.

dat wat eens mijn zoeken was
is ingestort, zomaar, weg!

nu vind ik steeds
wat voor mij is bedoeld
en ik geef het weg
aan de lucht
voor wie het vangen wil

maar niemand vangt
want wat ik zend
weet ze allang!

ik hoef niets te zeggen
en het hart spreekt toch

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in poëzie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op hmmm

  1. lalocabruja zegt:

    Heeeel mooi !
    Zonder prooi
    Zend en geef
    Leef en beleef
    🌞
    Durf te schijnen
    Scheef recht kort laaaaang
    Maakt niet uit
    Op mooie gekleurde lijnen

  2. Joost Lips zegt:

    het gaat vanzelf
    onder het hemelgewelf
    met alle mooie vogels
    vliegend uit het hart

    en aller landen
    en aller wegen
    word ik nu toch
    een beetje verlegen

    help!
    woordvindingsproblemen!

  3. lalocabruja zegt:

    Nee problemen zijn er niet
    Die creëer je altijd zelf!
    Geen woord vind
    Een probleem

    Probleemwoord
    Nee
    Kijk maar is
    Hoe mooi
    Het woord zweeft
    Aan een gouden
    Koord
    Gouden woordenregen
    Op jou
    Zonder te beven
    😉

  4. Joost Lips zegt:

    Soms lijken woorden
    alleen maar onruststokers
    maar niet deze morgen
    zonder zorgen als ze zweven
    gelijk de vogels tussen de leliën
    in het veld

    woordvindingsproblemen
    heb ik verzonnen
    om je nog wat lieve woorden
    te ontlokken
    deze heerlijke ochtend!

  5. lalocabruja zegt:

    Woordvindingsproblemen
    Probleemwoordvinding
    Creëerwoordvinden
    Woordenregen
    Niks is gek
    Alleen gewoontes
    Maken je suffduffff
    Dus maken we geen
    Gewoonteregenwoorden
    😆😆😆

  6. Joost Lips zegt:

    Hahaha!
    Verrassen is pas verrassend!
    Origineel past niet in oude tassen.
    Spontaan is pas klasse.
    Maar rijmen kan ik niet.

Geef een reactie

