Narcissus sterft

.

diegene die mijn leven moest verbeteren
lach ik steeds in de spiegel toe;
je zou kunnen zeggen:
ik heb een goede verhouding met niemand anders

kijken of dat ook in de straat werkt
en ja hoor
want daar verwacht ik ook niks
en dan is iedereen aardig

wat is het heerlijk mensen te ontmoeten,
wat is het oorlog als je wat van ze moet!

als jouw narcissus moet sterven
ben ik het

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in poëzie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

