Opgedragen aan Jozef van den Berg

.

Maskerloos vertellen

.

Eigenlijk zeggen al die goeroes:
als je niet bent besta je pas goed!
En de sommen geld die ze vragen
bewijzen deze winkel van lucht heel goed.

Gebruik ik nou alweer hoofdletters?
ik vond dat hoofdletters lange tenen
en te lange veters hadden,
en dat vond ik van hoofdletters
en uitroeptekens meegerekend ook!

Ik heb geen ene nadruk nodig;
zie steeds reeds al waar ik me vergis

Maskerloos vertellen,
dat weet iedereen,
dat kan helemaal niet!

Toch ken ik iemand die het deed
en die ik hier bedank.

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in film, kunst, liefde, poëzie, proza en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

