Vliegensvlug

.

Word al dagen bezocht door een vlieg;
de eerste dag vond ik ´m maar lastig,
omdat ie zo suisde langs mijn oor.

Gisteren kwam ie me weer pesten
maar ergens vond ik ´m ook wel gezellig
toen ik hem lachend toeschreeuwde:
¨als je maar lief bent!¨

Nu kan ik me niet meer
zonder de vlieg denken
en moet ik het beestje vragen:
ga eens van mijn hand joh,
zo kan ik toch niet typen?

Als je een vlieg wilt doden
is de vlieg meestal sneller,
houden van een vlieg
is je eigen dood.

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

