Lalocabrujita

.

Ik heb haar toestemming niet gevraagd
en als ze het niet goed vindt ga ik naar de hel
maar ik kan het niet laten:
ontmoet de … woorden ontvallen me…
ik wou zeggen…oude ziel… groot hart…
veel meer… ik wil dat iedereen
haar schoonheid ontmoet.

Ze is geen ander
dus hoe kon ik om toestemming vragen?
Toch was ze anders genoeg om voor mij
genadig te zijn.

Ik kan het niet zeggen
en iedere vertolking doet tekort;
kijk zelf en word verliefd net als ik:
http://lalocabrujita.wordpress.com/

Ze heeft mij mijn jaloezie afgenomen
en ik buig diep voor haar.

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

