Tweede fotosite op WordPress

.

Niets veranderlijker dan een mens: ik heb het weblog De gifbeker & de yogi, waarop ik geredigeerde teksten wou plaatsen om tot een manuscript te komen, verwijderd. Ik vond het toch niet zo een goed idee; ik heb liever dat het boek een verrassing zal zijn en niet reeds al in delen door potentiële kopers van het boek is gelezen waardoor de aanschaf van het boek overbodig is geworden. Mijn fotografieafdeling op WordPress is aan zijn max; ik kan er niets meer plaatsen dus ik heb een tweede weblog voor foto´s geopend waarmee ik weer heel lang voort kan. De foto hieronder is niet in de eerste daar geplaatste serie opgenomen; die pikken we dan hier nog even mee.

.

P1110585

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, proza en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

