Boijmans van Beuningen & meer.

Boijmans van Beuningen -  Rotterdam I.

Het opbouwen van de fotowebsite is dankbaar werk en de opzet van de site maakt het dat het ook makkelijk en snel gebeurt. Als ik het pakket neem dat Fotoport voor vier euro per maand aanbiedt, kan ik ongebreideld foto´s erop zetten. Bovendien verkrijg ik er de vrije hand in het design mee wat me ook wat waard is en het Fotoport-logo zal niet verschijnen op de site. Is in overweging.

In plaats van een statische foto heb ik de diavoorstelling aangevinkt. Zo kun je zonder een muis te bedienen op je gemak alle geplaatste foto´s op de startpagina langs zien komen. (Correctie: ik ontdekte later dat slechts een deel van de foto´s in de slideshow wordt meegenomen. Ook hier geldt weer: als ik een pakket neem kan ik de instellingen van de diavoorstelling bepalen.)

Heb tien foto´s over zeven bestaande categorieën verdeeld; de foto´s die ik toevoeg worden op titel automatisch alfabetisch in de reeds bestaande reeks onder gebracht, dus als je in een groep bovenaan dezelfde foto als gisteren ziet betekent dit niet dat daaronder niets nieuws is toegevoegd. Heb tevens de categorie museums ( Eng.) toegevoegd. Daarin heb ik vijf foto´s van museum Boijmans van Beuningen geplaatst, waarvan er hier twee te zien zijn. De bovenste was een geweldige treffer; die jongen kwam daar schitterend op tijd de trap af gedaald. De vreugde is altijd groot als ik na het laden van de foto´s op de computer dit soort afbeeldingen mag treffen. De foto hieronder was mogelijk omdat, ik trof het, die dag een stralende zon in de helblauwe lucht hing. Als je op de foto klikt kom je bij de fotosite.

.

Boijmans van Beuningen - Rotterdam V

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, proza en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Boijmans van Beuningen & meer.

  1. ghduval zegt:

    Het gebouw alleen al bied inderdaad voldoende mogelijkheid voor prachtige foto’s.

Geef een reactie

