Verse foto´s en verzen

De Wadden, the Netherlands II.

De nieuwe fotowebsite ziet er strak uit; deze nacht weer een reeks van vijftien foto´s, het maximaal toegestane aantal per etmaal, geplaatst en het themamenu uitgebreid. Geen idee hoeveel foto´s ik maximaal mag plaatsen op de gratis versie; voor vier euro per maand zou ik in ieder geval al veel meer kunnen met de site. Eerst maar even aan zien; het gaat goed zo. Heb op De Gifbeker & de yogi nu onder alle thema´s gedichten staan maar ik merk dat er veel tijd heen gaat; wens me meer op proza te gaan richten. Daar had ik de site voor aangelegd maar nu voerde aandacht voor poëzie even de boventoon, tijdens de eerste afkick. Nu vier avonden droog. Ben meteen financieel aan het saneren; afgelopen twee dagen acht euro uitgegeven; das niet slecht natuurlijk. Moet wel hoognodig wat in beweging komen; daarvoor is de komende morgen als ik een fietstocht zal aanvangen naar de geliefde zee. De foto´s hier getoond zijn onder andere op de site te zien waar je komt als je klikt op de onderste foto. De bovenste is op de Wadden gemaakt, de onderste in Bloemendaal.

.

Bloemendaal, the Netherlands II

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, poëzie, proza en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

