Nieuwe fotosite en verse upload gedichten

Amstelstation, Amsterdam, the Netherlands

.

Was op zoek naar de mogelijkheid een gratis website te maken om mijn fotografie in themagaleries onder te brengen; ik kwam uit bij fotoport en ben tevreden over het voorlopig resultaat dat hier te zien is. Er zitten wel wat beperkingen aan de gratis site, zo kan ik er slechts vijftien foto´s per dag op zetten. Maar dat laatste hindert niet; ik ben aan het selecteren en dat vraagt veel tijd, zeker omdat ik enige fotobewerking vaak wel vereist vind. Vijftien foto´s per etmaal is perfect.

Ik had de tweede avond zonder wijn achter de rug en ben de hele nacht doorgetrokken op koffie en hier en daar een peuk. Heb op De gifbeker & de yogi gedichten toegevoegd aan de themapagina´s Beschouwend en Bhakti. Heb vervolgens ook gekeken naar prozastukken om een begin te maken met publiceren van verhalend werk maar ik zag dat daar nog veel aan gebeuren moet voor ik het kan goedkeuren, dus dat komt nog. Had er wel ondertussen de voorpret van regelmatig in de lach te schieten; dat maakt het redigeren wel zo aangenaam. Als ik iedere dag wat werk aan de foto-afdeling en de literaire site verricht zal ik voor het eind van dit jaar twee omvangrijke producten kunnen tonen die, gezien de kritische zin die ik nog eens extra over alles heen laat gaan, mijn goedkeuring zullen wegdragen.

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, poëzie, proza en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

