Back to base

.

Het uitstapje naar Joost Lips – weblog was wel even aardig maar voelde ook wat schizofreen, dus ik vroeg me vannacht af of ik de inhoud kon importeren naar dit weblog. Dat was helemaal geen probleem en snel gefikst. Joost Lips – weblog in een xml-bestand opslaan nadat je voor Exporteren hebt gekozen. Dat bestand Importeren in Aanwezig in deze stap en dan krijg je de belofte dat het binnen 24 uur erop staat. En het zaakje stond er al toen op toen ik binnen het kwartier een kijkje ging nemen. Reacties en likes zijn niet meegekomen, maar oké, het was het waard. Moest toen alleen nog de widgets met de verfpartijen op rollen papier even overzetten,vervolgens heb ik Joost Lips – weblog definitief verwijderd. Dat voelde goed. Back to base. Vind de vormgeving en atmosfeer hier ook prettiger.

.

Ik heb een weblog verwijderd maar ook weer een ander geopend: De gifbeker & de yogi. Deze site is functioneel en zal me geen schizoïde kopzorgen bezorgen. Ik ga er mijn prozateksten van dit weblog verzamelen die geschikt voor een manuscript zijn; zal ze nog eens goed redigeren van te voren. De titel heb ik maar even gekozen als opzet; kan nog veranderen. Bovenaan de site vind je een menu waarachter straks poëzie wordt onder gebracht, proza komt in de berichten die ik plaats. Ik zal van deze posts geen links plaatsen op de Onafhankelijke Bloggers Associatie, Facebook of elders; de link erheen staat voortaan hier rechts bijgeschreven en kan men bezoeken als men nieuwsgierig naar de voortgang is.

.

Eindig met een foto van afgelopen nachtwandeling, gemaakt met pocketcamera. Na wat fotobewerking een schilderachtig effect.

.

DSCN1400

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, proza en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

