Meditatie

 

Lopend door de straten van Haarlem,
mijzelf vindend in heerlijk stabiele pas,
zie ik hier en daar gedachten opkomen
over mijn leven nu, over hoe het was.

Lekker doorstappen, snel buiten adem,
zie ik een schoonheid met schoudertas
als ik licht struikel van mijn dromen
dat wij zullen matchen, dat het past.

Maar ik ga haar voorbij, op later datum
kom ik weer aan de beurt, dat zal vast,
maar nu liever nog even bekomen
van de laatste beelden, de tijd die was.

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in poëzie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Meditatie

  1. elips2012 zegt:

    …nice…!!!

Geef een reactie

