The wonder of GIF

.

Ja, leuk hoor, de site met GIFbestanden is een feit en heet eenvoudig The wonder of GIF. Merk dat Tumblr niet alle bestanden weet te uploaden; das jammer want ik heb het over fraaie exemplaren, maar die probeer ik later nog wel eens. GIFbestanden hebben me altijd al geïntrigeerd maar de creativiteit die ermee mogelijk is heeft al mijn verwachtingen overstegen. Ik heb de link naar de plek met bestanden rechts bij de andere links gezet. Men kan er regelmatig een kijkje nemen; ik blijf nieuwe bestanden aanvoeren. Hier alvast een smaakmaker.

tumblr_myjtwhwdNY1to13czo1_400

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in gif, proza en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op The wonder of GIF

  1. svara zegt:

    Deze is leuk!

  2. svara zegt:

    heb even gekeken maar ze zijn allemaal geweldig.
    die hardloper 🙂

  3. Joost Lips zegt:

    Die Japanners vind ik ook speciaal; dat volkje verzint vaak de gekste dingen..

Geef een reactie

