A mix of pics

A mix of pics

.

De grieperige bui lijkt over te trekken maar ik werd net wel even misselijk van het fotobewerken. Maar liefst 42 foto’s behandeld en daar krijg ik een rare rechtarm van op den duur, wat dan op de maag werkt. Maar oké, eindelijk een selectie gemaakt van de foto’s die ik de laatste maanden heb geschoten. Foto’s die amper gelukt lijken lichten vaak prachtig op als ik binnen Adobe Photoshop Limited Edition de bewerking ‘Bepaal niveaus’ toepas. De foto hierboven is daar een goed voorbeeld van; een waas van grijze nevel verdween als sneeuw voor de zon en opeens was de structuur van het balkonmuurtje goed zichtbaar als toen ik de foto maakte.

Al de 42 foto’s zijn hier te zien.

A mix of pics (1)A mix of pics (2)

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, proza en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

