Dag twee

.

Tweede dag zonder wijn en rook. Nooit eerder beiden tegelijk aangepakt tenzij een leuke vriendin mijn edele streven hiertoe wekte. En het merkwaardige is: normaal krijg ik slaapproblemen bij zo een poging maar nu kan ik maar niet mijn bed uitkomen. Gisteren heb ik nog geen acht uur buiten bed doorgebracht. Ik dacht dat ik vanmorgen dan wel vroeg op zou staan toen ik er om tien uur in de avond weer in ging. Maar ik kwam er vanmiddag om vier uur uit. Er is heel wat gaande in dit lijf. Ook de dromen ondervinden een enorme verandering. Ze zijn meer helder. En net belde een broer van me dat ie langs wil komen. Ik meldde hem dat ik niet meer drink. O, zei ie, dan kan ik net zo goed met de auto komen. Behalve dit persoontje verbetert dus ook de wereld. Ik ga er niet veel over zeggen; ik verwacht hem nu snel. Later meer.

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in proza, verslaving, vrijheid en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Dag twee

  1. zelfstandigjournalistantwerpen zegt:

    Benut je goede invloed :-)!

  2. richardkoek zegt:

    hey ik dacht dat jouw broer niet dronk… Never too late to give it another try!
    Good luck! en mijn aanbod staat nog steeds. Als je mijn ervaring wil horen, ben ik een skype call away.

  3. Joost Lips zegt:

    Hi Johan, groet!

    Dit is een andere broer Richard; ik heb er drie. Dank, ook voor je aanbod. Groet.

  4. madbello zegt:

    Nederland zal je accijns missen, dan word het echt crisis in de staatskas 😦

  5. Joost Lips zegt:

    Heb mijn best gedaan de crisis af te wenden; mijn consumptie was duidelijk benedenmaats.
    ( Heb overigens de helft van de docu over psychiatrie gezien Mike; was zo intens dat ik de rest voor later heb bewaard )

Geef een reactie

