Oneliner gelukzaligheid op Facebook vanavond!

.

Ik ga nu mijn neus snuiten en dan doe ik de zakdoek in de was. Als de was klaar is hang ik de zakdoek weer te drogen en dan snuit ik, als ie droog is, deze weer nat.

*
Ik kwam laatst een non-dualist tegen en ik zei hem: “verdwijn! We zijn niet met zijn tweeën!”
*
Iemand vroeg me laatst de weg.
Die heb ik weggestuurd.
*
Laatst zei iemand me weer dat ik Jed McKenna echt moet lezen.
Ik antwoord altijd hetzelfde: hij leest mij toch ook niet?
*
Ik kreeg steeds te horen dat ik niet zo aan mezelf moest denken.
Ze bedoelden dat ik aan hen moest denken.
*
Als we dan toch van de oneliners zijn dan stopt deze zin hier.
*
Niemand mankeert wat, maar denk ook eens aan mij.
*
Laatst zei een non-dualist tegen mij dat er geen verschil bestaat en toen heb ik die oplichter toch verrot gescholden!
*
Ik ken websites waarin mensen elkaar iedere dag vertellen wat het is om jezelf te zijn, jaar in jaar uit.
*
Als jij bestaat, dan ik ook.
*
Ik ben er goed in! Ik ga binnenkort Satsang geven en geld verdienen!
*
Omdat ik niet wou deugen vonden de gurus me een machtige prooi; ze kwamen van een koude kermis thuis
*
Zelfs gurus bedoelen het goed maar over de uitvoering vragen ze zwijgen!
*
Tis maar goed dat leerlingen compassie met gurus hebben, anders waren ze nergens.
*
Non-dualisme bestaat echt wel, zeker weten, ik ga pitten!

*

 

Gelul natuurlijk want ik ben altijd wakker; welterusten.

.

 
 
 
Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in proza en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

