Julian Bream – Bach Fugue in A minor

.

Als ik me voorstel waar ik dit weblog, als het mijn laatste dag van leven zou zijn, mee zou besluiten, dan denk ik direct weer aan het blog waarmee ik opende: Julian Bream die virtuoos Bach op de gitaar speelt. Ik voel me moegestreden, heb mezelf misleid door te reageren op wie mij afkeurden. Alles hardop zeggen is het proces van weken, niet in tijd maar in bereidwilligheid, en ik ben erg gesteld op de mensen die door mijn zonden en gebreken  heen eenvoudig mijn licht waarderen. Nogmaals presenteer ik het wereldwonder Julian Bream, precies die opname, die machtige tonen. En wie mijn weblog nog bezoekt om de querulant uit te hangen zal spoedig de deur worden gewezen.

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in film, muziek, proza en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Julian Bream – Bach Fugue in A minor

  1. goodknight zegt:

    …ben hoe je ben…

  2. Joost Lips zegt:

    je commentaren worden alsmaar nietszeggender, die puntjes helpen daar niks aan

Geef een reactie

