Tearjerkernight again!

.

Tis weer zo een nacht, dat heb ik zo nu en dan, dat ik alleen nog maar voor muzikale tranentrekkers ga die me goed te grazen nemen. Ik zou toch nog wat schrijven maar nee hoor, het gesurf over internet brengt me aan de lopende band talenten die kundiger mijn tranen trekken dan mijn taal zou kunnen doen. Bijvoorbeeld dit dertienjarig jongetje, dat met Justin Bieber werd vergeleken en zo kundig antwoord gaf toen hem dat ter ore kwam na zijn optreden. Briljant mannetje.

 

 

Het volgend lied pakte me ook volslagen afgelopen avond. Volgens mij is dit die gozer die huizen schilderde en in vorig dagen bevriend was met Amy Winehouse, waarvan hij een lied zong bij de auditie. Je hebt persoonlijkheden en je hebt persoonlijkheden en sommige mensen zijn zo innemend dat ze met slechte stem de finale nog winnen, maar deze kerel heeft beide kwaliteiten.

 

 

En van Anna Graceman ging ik andermaal kapot; je weet niet wat er komt en dan gaat dat kleine lieflijke meisje de wereld even de les lezen achter toetsenbord en met haar gouden stem!

 

 

Eindig ik graag met een humoristisch meisje die op Justin Bieber lijkt en er haar eigen draai aan gegeven heeft.

 

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in film, muziek, proza en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

