SWAN-optreden 3 juli 2013 nu te zien.

SWAN-optreden 3 juli 2013 nu te zien

.

Ja, ik schrijf deze titel nu wel maar het filmpje is nog aan het uploaden op You Tube. Tis binnen het toegestane kwartier en 0,99 GB waar 2 GB het maximum is, dus het zou moeten lukken. Erik had van ons optreden een prachtige DVD gemaakt, met een introductie plus foto van het gebouwtje in het Noorderpark en aftiteling. Hij heeft me een exemplaar meegegeven maar iets klopt er niet; krijg het niet op de computer. Dat lukte wel met de DVD die ik gebrand heb; minder fancy maar oké voor dit doel. Ik stelde Erik afgelopen avond voor het op You Tube te plaatsen en hij stemde meteen in: “ O ja hoor, ik vind niets om me voor te schamen.” De upload is gevorderd tot 75%; ik ben er helemaal opgewonden van!

In mijn vorig blogbericht zijn drie audio-opnamen van gisteravond opgenomen. Van Norwegian Wood wisten we allebei niet zeker of we niet wat in het akkoordenschema oversloegen maar de lol was er niet minder om. Niks mis mee om gebrekkige opnamen te delen; liedjes waar ik jaren geleden nog hard voor moest werken komen er nu ook vloeiend uit. Tis heerlijk die ontwikkeling te ervaren en in de pauzes tijdens gesprek ons in dit besef steeds weer te verheugen. Staat het filmpje er al op?  Oei, 90%.

Nog even de foto van de prachtige muzikale gelegenheid uit de fotoserie van die avond opsnorren voor boven dit blog en dan kan ik het filmpje ondertussen ongeveer wel op gaan halen vermoed ik. Tis al licht geworden; nog een bakkie koffie zetten en dan dit blog afronden om het filmpje nog een keer in deze toestand te bekijken en beluisteren en dan wat te gaan rusten. Afgelopen dag zijn ook de Haarlemse Jazzdagen begonnen; te gekke gelegenheid om met de camera op stap te gaan.

Ja hoor, de film is klaar! De miniatuurweergave is echter nog niet te zien en ik kreeg melding dat de zaak mogelijk schokkerig is; of ik dat verbeterd wilde hebben. Wel ja, stel mijn geduld even op de proef zeg, maar ik had al ja gedrukt voor ik er erg in had. Nee maar, staat ie al! Niet te kritisch luisteren graag; we zijn nog in ontwikkeling en ik was strontnerveus haha! De film is gemaakt door Harry Siers met de iPhone van Erik.

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in film, fotografie, muziek, proza en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

