De Amsterdamse Waterleidingduinen vandaag

De Amsterdamse Waterleidingduinen vandaag

.

Rond half twaalf kwamen Nico en ik tegelijk aan bij de oprijlaan naar de Oase, waar we na het stallen van de fietsen een uurtje wandelden om ergens neer te zitten aan een water. Het was prima weer en terwijl we flink zaten te kletsen had ik niet in de gaten had dat mijn benen, mijn armen in mindere mate, behoorlijk aan het verbranden waren. Oké, overhemd aangetrokken en regenjas over de benen gelegd. We dronken wat biertjes, ledigden samen een fles droge witte wijn en na ontelbare lachsalvo’s om meest bizarre overwegingen zag ik tot mijn stomme verbazing dat het al 18.00 uur was. Dit betekende dat het weer rete gezellig was. We besloten op te stappen en de terugtocht naar de fietsen aan te gaan, tijdens welke de volgende foto’s gemaakt zijn.

De Amsterdamse Waterleidingduinen vandaag (1)De Amsterdamse Waterleidingduinen vandaag (2)

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, proza en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op De Amsterdamse Waterleidingduinen vandaag

  1. Beus zegt:

    Aan die waterleidingduinen heb ik goede herinneringen als Amsterdammer.

  2. Joost Lips zegt:

    Zo een vier keer per jaar wandelen we daar, meestal verblijven we er zes tot zeven uur. Tis een voorrecht het gebied zo dichtbij te hebben.

  3. Joost Lips zegt:

    Na vele jaren wandelen daar ontdekken we nog altijd nieuwe gebieden waar we niet eerder waren.

  4. Nathan zegt:

    Mooi foto werk, Joost!

Geef een reactie

