Joost mag het niet weten

.

Kreeg vandaag een alleraardigste email van Hans van Dam, die de website NIET-WETEN.NL beheert. Hij was onlangs op mij weblog beland en had verzen van mijn hand aansprekend gevonden, zozeer, dat hij een pagina op zijn site aan gedichten van mij heeft gewijd. Hans heeft aangegeven dat hij mijn posts van voor 2013 nog gaat bekijken en ook wat ik nog zal plaatsen zal volgen om wat bevalt op zijn site te zetten. Een hele eer, waarvoor dank!

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in non-dualisme, poëzie, proza en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Joost mag het niet weten

  1. Corline zegt:

    Gefeliciteerd!

  2. Joost Lips zegt:

    Leuk hè Corline! Ik kwam wel eens op Hans zijn website, las er dan steeds wat, maar zonder Hans te kennen had hij de gedichten ontdekt en me vandaag geïnformeerd dat ie er veel van geplaatst heeft. Wonderlijk en verblijdend.

  3. goodknight zegt:

    …das fijn voor jou Joost…

  4. Karin zegt:

    Geweldig Joost!

  5. Joost Lips zegt:

    En voor poëzieliefhebbers mag ik hopen Goodknight.

    Ja, Hans heeft me werkelijk een groot plezier gedaan Karin; hoorde vandaag van hem dat zijn Lief de verzen ook mooi vindt en aan hem eruit is gaan voorlezen! Leuk hoor!

Geef een reactie

