Nuon en Oxxio worden weer bedankt!

.

Ruim een maand geleden kreeg ik een gasrekening van Oxxio van meer dan 500 euro; daar klopte helemaal niks van. In een eerder blog schreef ik hier al over. Ik was naar Nuon overgestapt en Oxxio presenteerde deze eindafrekening op basis van een dwaze schatting want ik gebruik al jaren erg weinig gas. Maar zoals dat gaat met dit soort zaken: de klant wordt aan het werk gezet en slecht bediend. Ik kreeg na veel telefoneren een maand uitstel van betaling maar de procedure om mijn casus op te helderen vraagt zes tot acht weken! En vandaag, de laatste dag van de maand uitstel, blijkt Nuon mijn zaak nog helemaal niet in behandeling te hebben genomen; nu werd mij weer een traject van minimaal zes weken voorgespiegeld! En Oxxio heeft de 500 euro vandaag van mijn rekening gehaald! Weer een dik uur met beide instanties aan de telefoon gehangen en mijn misnoegen helder doch beleefd kenbaar gemaakt. Door beide instanties word ik deze week nog teruggebeld. De 500 euro heb ik gestoneerd. Als dit niet bevredigend wordt opgelost ga ik de hele kwestie breed uitmeten want van de mij beloofde soepele overstap is helemaal niets gebleken en van verschillende telefonisten krijg ik niet met elkaar rijmende informatie en vragen worden teruggespeeld alsof ik hier iets op te lossen heb. Wordt zo nodig vervolgd.

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in oplichting, proza en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Nuon en Oxxio worden weer bedankt!

  1. Grutte Pier zegt:

    Oxxio zijn de cowboy’s. Ze maken puur hun winst op de rente…

  2. Fabienne zegt:

    Geachte heer Lips,

    Ons eerdere aanbod staat nog steeds. U mag uw klantnummer doorgeven via deoxxiomedewerker@oxxio,nl. Wij kunnen de zaak dan verder voor u uitzoeken.

    Met vriendelijke groet,

    Fabienne
    Oxxio Nederland B.V.

  3. arilex zegt:

    Hoe is dit nu uiteindelijk afgelopen?

  4. Joost Lips zegt:

    Geld is toch terug betaald Lex; na een hoop gedoe.

Geef een reactie

