Straatfoto’s

Straatfoto's.

Omdat ik amper geslapen had, meer wat lag te doezelen en weer vroeg opstond, was ik niet helemaal fit, reden waarom ik besloot mijn wandeling vandaag vroeg te houden om wat op te frissen. Altijd heb ik dan mijn handcameraatje bij me en ik schiet heel wat foto’s onderweg. Veelal ook mensen in het straatbeeld, onderhands, wat vaak een mooi effect sorteert qua perspectief: de straten worden er langer en dieper van. Ik heb nu al een enorme serie te bewerken en er komt alleen maar meer bij. Daarvan plaats ik er nu twee, lekker overdreven fotobewerkt voor een feestelijk tintje. Het vele wandelen doet erg goed en hou ik in stand. Dat is ook prima te doen als ik me maar aan dat ene verbod hou.

.

Straatfoto's (1)

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, proza en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

