vlinders

.

dacht vroeg te gaan slapen
maar scheuten en schokken
gaan door dit lijf;
door de ether raak je me aan
zoals je al in me was
voor je me binnen kon gaan
wonderlijk wezen zo
prachtig sensitief dat ik
me voor de kop kan slaan
waar ongeduldig verlangen
je pijn heeft gedaan
amoureus mirakel, ik leer wel!
ik reisde openhartig naar je toe
al had ik je gezicht nog
nooit gezien, en oe hoe
goed was deze move tot in
de kern van onze stilte!

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in poëzie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op vlinders

  1. Wllm Kalb zegt:

    Intens intiem

Geef een reactie

