The luv of cliché

.

Lucy in the sky with diamonds
dat is gewoon het uiteenvallen van je brein
met wat andere muzikanten
en een wereld die het gelooft
zonder ooit lsd te nemen.

Zo ken ik er ook nog wel eentje:
ik besta, maar net effe meer dan jij.

Iedereen is gelijk,
maar ik net effe meer dan jij
want we moeten ergens beginnen nietwaar?

Ik vergiste me behoorlijk
toen ik nog niet zag
dat je mijn brandstof was
want ik bracht toen nog excuses
terwijl ik alleen
maar een andere pomp moest hebben

Beetje beledigend voor wie zich nodig achten
en onbevrijdend voor wie dit teleurstellend vinden.

Als je inhoud en vorm zoekt
word je snel beledigd.

Gelukkig is dit genieten nooit gevangen
in het onderwerp van verlangen;
ik schijt op mijn verlangen.

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, poëzie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op The luv of cliché

  1. fredvanderwal zegt:

    Er is maar één goede raad
    schijt an de buren en daar gaat ie nog een keer
    de beuk in je kleine zusje
    voor de zoveelste keer
    daddis an sich al een aardig klusje

  2. zelfstandigjournalistantwerpen zegt:

    Uiteindelijk gaat het erom dat je met jezelf overeenkomt. Wat anderen ervan mogen vinden, moeten zij weten.

Geef een reactie

