Moeder

.

als ik uw naam roep
volgt er het diepe galmen
van mijn woorden in de leegte
tot er niets van over is

andermaal roep ik u
want haveloos ben ik
en moegestreden, vrede
in u is wat ik nog wil

met hand achter de oorschelp
verneem ik echter niets;
ik pak een pen, een vel papier
en schrijf de stilte op

.

Over Joost Lips

https://bodemlozebeeldentuin.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in De Grote Moeder, poëzie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Moeder

  1. Soms is dat het enige wat nog rest.

Geef een reactie

